יצירת קשר עם פייסבוק חינם – איך ליצור קשר ולקבל סיוע, צ'אט או תמיכה

רוצים ליצור קשר עם פייסבוק, לדבר עם נציג על ידי צ'אט או לקבל תמיכה טכנית? יש כמה דרכים המאפשרים יצירת קשר עם פייסבוק בחינם. הסיוע עונה לכל הצרכים שלכם באינטרנט.

הנה הכל בנושא.

יצירת קשר עם פייסבוק – מה ולמה?

לעיתים אנחנו צריכים ליצור קשר עם פייסבוק, בין אם הפנייה היא בהקשר של עסק או בהקשר של אדם פרטי. פייסבוק (Facebook) היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, המורכבת משירותים וכלים נוספים המאפשרים לנו להיות בקשר עם משפחה, חברים ועבודה.

הרשת החברתית מתאימה גם לאנשים פרטיים, גם לבעלי עסק שמעוניינים להגיע ללקוחות ואפילו תאגידים ועסקים גדולים מאוד, וגם עבור מקצוענים שהם משפיענים או מובילי דעת קהל.

לעיתים חשבון הפייסבוק נחסם או אין גישה אליו, יש מגבלות על פרסום ושיתוף תכנים, לא ניתן לאשר חברויות, פייסבוק גבתה סכום עודף בפרסום או שצריך פשוט לקבל תמיכה טכנית או סיוע או עזרה אפילו בהסבר.

האם זה בחינם?

כן, פייסבוק מאפשרת לכל אחד מאיתנו לפנות אליה חינם. לא צריך לשלם כסף על מנת לקבל את הסיוע או התמיכה ואפילו יש גם תמיכה אישית על ידי מומחים.

איך ליצור קשר עם פייסבוק?

אז אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם פייסבוק ישראל או בעולם, אתם צריכים לפעול לפי השלבים בהמשך לפי הנשא הרצוי לכם. הערה, אין מספר טלפון ישראלי או טלפון עולמי לשיחה איתם, אפשר לשוחח על ידי צ'אט בלבד או מילוי טפסים.

הנה הכל:

1. תמיכה לגבי חשבון פייסבוק

  • חשבון הושבת או הושעה – חשבון הפייסבוק שלכם הושבת או הושעה בטעות? אפשר להגיש בקשה לבדיקה מחדש. בחרו את אחד הקישורים הבאים האלה: קישור 1 או קישור 2.
  • ערעור על חשבון שהושבת – החשבון הושבת ופייסבוק דרשה אימות ע"י תעודת זהות? השתמשו באחד הטפסים האלה: קישור 1 או קישור 2 או קישור 3.
  • שגיאת אימות חשבון ע"י טלפון – לא יכולים לאמת את החשבון עם מספר טלפון? אפשר לפנות לפייסבוק לבירור בקישור זה.
  • שגיאת אימות חשבון ע"י אימייל – לא יכולים לאמת את החשבון עם כתובת דואר אלקטרוני? אפשר לברר זאת בקישור הזה.
  • שגיאה חובת התחברות – מחייבים אתכם להתחבר לפייסבוק כדי לצפות בעמוד מסויים בטעות? פנו לפייסבוק בקישור זה.
  • דואר אלקטרוני בשימוש – מקבלים אימייל על חשבון לא שלכם או שהמייל בשימוש חשבון אחר? פנו לפייסבוק בקישור זה או בקישור זה.
  • שם לא מותר לשימוש – אינכם יכולים להירשם לפייסבוק עם השם הרשמי שלכם? ייתכן וזו טעות ולכן אפשר להיכנס לטופס זה.
  • בעיית התחברות – לא יכולים להתחבר לחשבון הפייסבוק שלכם? נסו לברר למה כאן. אם זה קרה עקב בעיית אבטחה אז כאן.
  • חסימה או נעילת חשבון – אם החשבון נחסם או ננעל, בדקו זאת כאן.
  • קבלת מידע או נתונים – רוצים לקבל מידע מלא של החשבון שלכם כולל התכנים או יש שאלה בנושא? פנו דרך קישור זה. אם יש לכם שאלות, אפשר לשאול בקישור 1 או בקישור 2.
  • מחיקת חשבון פייסבוק – החלטתם למחוק את חשבון הפייסבוק שלכם, לא יודעים איך עושים את זה? לחצו על הקישור הבא ופעלו לפי ההוראות.

2. דיווחים והפרות

  • הפרת פרטיות, הסרת תמונה או סרטון – מישהו משתמש בתמונה או בסרטון שלכם, או מפר את הפרטיות שלכם? דווחו עליו על ידי אחד הטפסים הבאים: טופס 1, טופס 2, טופס 3, טופס 4.
  • הונאה או דיוג – אם נפלתם קורבן דיוג (פישינג) או הונאה אחרת, פנו במייל phish@fb.com.
  • סחיטה או איומים – מנסים לסחוט אתכם או מאיימים בעניין תוכן אינטימי? אפשר לדווח עליו לפייסבוק כאן.
  • השמצה – מישהו משמיץ אתכם בפייסבוק? דווחו עליו בעמוד זה.
  • התחזות (חשבון מתחזה) – מישהו מתחזה לכם, פתח חשבון ומשתמש בתוכן שלכם? פנו אל פייסבוק מיידית ודווחו עליו בעמוד הזה או בעמוד זה.
  • איום או התאבדות – מישהו מפרסם תוכן בעייתי של איום או התאבדות? יש לדווח לפייסבוק פה.
  • זכויות יוצרים או סימן מסחרי – מישהו מפר את זכויות היוצרים או הסימן המסחרי שלכם? אפשר להודיע על כך לפייסבוק בקישור זה לגבי זכויות יוצרים או בקישור כאן לגבי סימן מסחרי. אם הם לא עובדים, אז בקישור זה. אם להיפך, תוכן שלכם הוסר עקב הפרות זכויות אלו, אך זו טעות, יש לדווח זאת כאן. אפשר גם לבקש גישה לכלי מנהלי זכויות פה.

3. תמיכה לעסקים או חשבונות פרסום

  • צ'אט מיוחד לעסקים – בעלי עסק או מפרסמים אתם צריכים עזרה בנושאי דפים, חשבונות פרסום ואחרים? אפשר להשתמש בקישור הבא כדי לדבר או לשוחח עם נציג רשמי באמצעות צ'אט מסנג'ר. בקישור זה לחצו על באנר ואז בחרו את נושא הפניה המתאימה מרשימת האפשרויות.
  • חשבון פרסום הושבת או הושעה – מפרסמים בפייסבוק והחשבון שלכם הושבת בטעות? כדאי לדווח לפייסבוק בקישור הזה. אם החשבון הושבת עקב הפרת מדיניות, נסו בקישור הזה.
  • סיוע בתשלומי מודעות – יש בעיה באמצעי תשלום, חיוב או תשלומים למודעות? פנו לפייסבוק בעמוד זה.
  • בדיקת מודעה – המודעה שפרסמתם בבדיקה מעל 24 שעות? הגישו בקשה לבדיקה ידנית בקישור זה. אם המודעה לא אושרה עקב הפרות, פנו דרך הטופס הזה.
  • בעיה אחרת בחשבון המודעות – אם יש לכם בעיה אחרת בחשבון המודעות, נסו את העמוד הזה.
  • בדיקת דף שהוגבל – אם עמוד הפייסבוק שלכם הוגבל לפרסום, אפשר לברר זאת בטופס הזה.
  • עמוד הושבת או הושעה – דף הפייסבוק שלכם הושבת או הושעה? נסו לברר כאן או כאן.
  • ערעור על מוצר שנדחה – פרסמתם מוצר במרקטפלייס והוא הוסר מהצגה בטעות? פנו לפייסבוק בטופס זה. אם פרסמתם את המוצר בקטלוג פייסבוק או בחנות פייסבוק והוא הוסר מהצגה, פנו בטופס זה.
  • בעיה בקבלת כסף על פרסום – מרווחים כסף על הצגת מודעות והכסף לא התקבל? נסו לברר זאת כאן או פה.
  • קבלת כלי תוכן ממותג – עושים שיתופי פעולה? צריך לתייג עם תוכן ממותג. אפשר לבקש את הכלי לתיוג פה.

4. חשבונות אחרים

  • חשבון של עבריין מין – אפשר להגיש בקשה להסרת חשבון של מי שהורשע בקישור זה.
  • חשבון של נפטר – אפשר להגיש בקשה להסרת חשבון של מי שנפטר כאן או אפשר להגיש בקשה להנצחת החשבון שלו כאן. אפשר לבקש תוכן שלו כאן.
  • חשבון של אדם עם מוגבלות – אפשר להסיר חשבון של אדם עם מוגבלות כאן.
  • חשבון של קטין – אם מישהו סבור שיש חשבון השייך לקטין מתחת לגיל 13, אפשר להשתמש בקישור זה.

זה הכל. אגב, אם אתם מעוניינים לקבל תשובות לשאלות נפוצות או לקבל סיוע אחר, פשוט אפשר לנסות את מרכז העזרה של פייסבוק בקישור פה. שם יש שאלות ותכנים עם תשובות רלוונטיות עבורכם.